Оплата та доставка

Режим роботи

Прийом замовлень через форму на сайті здійснюється цілодобово без вихідних. Обробка замовлень, листів і консультації по телефону — в робочі дні з Понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00, по суботах з 10:00 до 16:00. Неділя та святкові дні-Вихідні.

Після оформлення замовлення з вами зв’яжеться наш менеджер-консультант для підтвердження замовлення і узгодження найбільш підходящих для Вас способів оплати і доставки. Якщо протягом робочого дня менеджер-консультант не зв’язався з Вами, скроее всього, ми не отримали ваше замовлення — прохання передзвонити нам і переконатися в тому, що ваше замовлення буде оброблений. Замовлення зроблені після 18: 00, обробляються на наступний робочий день.

 


Способи доставки

На сьогоднішній день ми забезпечуємо доставку товару тільки по території України кур'єрською службою доставки «Нова пошта». Також можлива відправка іншими кур'єрськими службами, за додатковим погодженням.

Всі замовлення вартістю понад 1500 грн доставляються безкоштовно по всій Україні.

Вартість доставки замовлень до 1500 грн — 50 грн.

Доставка замовлення при покупці на суму від 1500 грн. здійснюється за наш рахунок, але у разі вибору форми оплати «післяплатою» необхідно буде оплатити зворотну доставку грошей (за тарифами перевізника).

При відправці службою доставки «Нова Пошта» замовлення відправляються або в той же день, або на наступний день, в залежності від часу їх оформлення.

Переконливе прохання до клієнтів, які очікують замовлення кур'єрськими службами. У зв’язку з тим, що бувають ситуації, коли не доходить СМС-повідомлення про прихід посилки, ми просимо вас звернутися до нас, коли пройдуть обумовлені терміни доставки замовлення (від 1 до 3 днів).

Замовлення для доставки по Україні неможливо відправити без повних п.і. б. одержувача і мобільного номера телефону. Будь ласка перевіряйте правильність написання даних.

 


Форми оплати:

  • Оплата на розрахунковий рахунок за реквізитами IBAN
  • Оплата при отриманні у відділенні кур'єрської служби при доставці по Україні (накладений платіж, комісія перевізника)
  • Оплата карткою на сайті через платіжну систему.

Оплата при отриманні на пошті (накладений платіж)

Після оформлення та узгодження замовлення, протягом 1-2 робочих днів, замовлення відправляється кур'єрською службою «Нова Пошта». На наступний день, після отримання СМС-повідомлення з номером декларації, вам необхідно прийти за посилкою і здійснити оплату замовлення у відділенні кур'єрської служби. Комісія кур'єрської служби за зворотну доставку грошових коштів оплачується одержувачем.

Банківський переказ

Після оформлення замовлення, дочекайтеся дзвінка від менеджера-консультанта магазину і тільки після цього оплачуйте замовлення. У разі передоплати замовлення Ви економите на зворотній «доставці грошей», на відміну від послуги «Накладений платіж».

Ви можете здійснити оплату замовлення карткою будь-якого банку прямо з нашого сайту через платіжну систему. Для цього необхідно при оформленні замовлення вказати свою адресу електронної пошти: після підтвердження замовлення на цю адресу Вам прийде посилання на сторінку оплати. Комісія за проведення платежу — за наш рахунок, ви не оплачуєте ніяких додаткових комісій.

Ви можете внести необхідну суму через найближчий термінал «Приват Банку»: для цього виберіть спосіб оплати «оплата за реквізитами». Комісія 0%, ми не додаємо до суми замовлення ніяких додаткових комісій і платежів. Реквізити для оплати вам повідомить менеджер-консультант.

Якщо у вас є карта банку, ви можете оплатити замовлення через додаток або сайт свого банку. Комісія за здійснення платежу на стягується банком, згідно тарифного плану Вашої картки. Ми не додаємо до суми замовлення ніяких додаткових комісій і платежів. Реквізити IBAN для оплати вам повідомить менеджер-консультант.

Для оплати замовлення в будь-якому найближчому банку роздрукуйте рахунок з реквізитами, на які вам необхідно здійснити оплату. Переконайтеся, що касир банку вказав у призначенні платежу номер, написаний у роздрукованому вами рахунку. Платіж може йти від декількох хвилин до трьох банківських днів.

Також ви можете написати нам по електронній пошті або зв’язатися з нами по телефону при виникненні будь-яких питань і ми обов’язково відповімо вам в найкоротші терміни.

 


Обмін і повернення товару

Відповідно до законодавства України (Закон України Про захист прав споживачів) косметичні та парфумерні товари входять в «Перелік товарів належної якості, що не підлягають зміні (поверненню)». Це означає, що якщо товар, куплений в нашому магазині належної якості, то він не підлягає обміну та поверненню (Розділ I, стаття I, П. 13: Належна якість товару, роботи або послуги — продукція, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах і нормативних документах, та умовам договору із споживачем).

У будь-якому випадку, якщо у вас виникли претензії до якості товарів, куплених в нашому інтернет-магазині, негайно зверніться до нас і ми постараємося вирішити цю проблему.

При отриманні замовлення кур'єром уважно оглядайте покупку в присутності кур'єра, якщо вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, не розкриваючи упаковку, повертайте замовлення кур'єру, ми його замінимо.

Якщо ж Ви замовляли доставку кур'єрською службою, претензії за зовнішнім виглядом, або невідповідності товару замовленому приймаються тільки в тому випадку, якщо товар не розкривався і не був у вжитку. Тому перед розкриттям упаковки уважно перевіряйте назву і термін придатності продукції.