Оплата та доставка

Режим роботи

Прийом замовлень через форму на сайті здійснюється цілодобово без вихідних. Обробка замовлень, листів та консультації по телефону — в робочі дні з Понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00, по суботах з 10:00 до 16:00. Неділя та святкові дні-Вихідні.

Після оформлення замовлення з Вами зв’яжеться наш менеджер-консультант для підтвердження замовлення і узгодження найбільш підходящих для Вас способів оплати і доставки. Якщо протягом робочого дня менеджер-консультант не зв’язався з Вами, скоріш за все, ми не отримали ваше замовлення — прохання зателефонувати нам і переконатися в тому, що ваше замовлення буде оброблено. Замовлення оформлені після 18:00, обробляються на наступний робочий день.

 


Способи доставки

На сьогоднішній день ми забезпечуємо доставку товару тільки по території України кур'єрськими службами доставки «Нова Пошта» або «Justin». Також можлива відправка іншими кур'єрськими службами, за додатковим погодженням.

Всі замовлення вартістю понад 1500 грн доставляються безкоштовно по всій Україні.

Вартість доставки замовлень до 1500 грн — 50 грн.

Доставка по Києву кур'єром здійснюється з 9 до 19 в робочі дні.

Доставка замовлення при покупці на суму від 1500 грн. здійснюється за наш рахунок, але у разі вибору форми оплати «післяплатою» необхідно буде оплатити зворотну доставку грошей (за тарифами перевізника).

Адреси представництв: «Нова пошта», «Justin».

При відправці кур'єрськими службами доставки «Нова Пошта» або «Justin» замовлення відправляються або в той же день, або на наступний день, в залежності від часу їх оформлення.

Переконливе прохання до клієнтів, які очікують замовлення кур'єрськими службами. У зв’язку з тим, що бувають ситуації, коли не доходить СМС-повідомлення про прихід посилки, ми просимо вас звернутися до нас, коли пройдуть обумовлені терміни доставки замовлення (від 1 до 3 днів).

Замовлення для доставки по Україні неможливо відправити без повних п. і. б. одержувача і мобільного номера телефону. Будь ласка перевіряйте правильність написання даних.

 


Форми оплати:

  • Оплата при отриманні в Києві-готівкою кур'єру
  • Грошовий переказ (Приват 24, без комісії)
  • Онлайн-оплата карткою будь-якого банку.
  • Оплата при отриманні у відділенні кур'єрської служби при доставці по Україні (післяплата, комісія з тарифів перевізників)
  • Банківський переказ (оплата через касу банку на розрахунковий рахунок)

Оплата при отриманні на пошті (післяплата)

Після оформлення та узгодження замовлення, протягом 1-2 робочих днів, замовлення відправляється кур'єрською службою («Нова Пошта», «автолюкс» і т. п.). На наступний день, після отримання СМС-повідомлення з номером декларації, Вам необхідно прийти за посилкою і здійснити оплату замовлення у відділенні кур'єрської служби. Комісія кур'єрської служби за зворотну доставку грошових коштів оплачується одержувачем.

Грошовий або банківський переказ

Після оформлення замовлення, дочекайтеся дзвінка від менеджера-консультанта магазину і тільки після цього оплачуйте замовлення. У разі передоплати замовлення Ви економите на зворотній «доставці грошей», на відміну від послуги"Накладений платіж«.

Ви можете здійснити оплату замовлення карткою будь-якого банку прямо з сайту. Для цього необхідно при оформленні замовлення вказати свою адресу електронної пошти: після підтвердження замовлення на цю адресу Вам прийде посилання на сторінку оплати. Комісія за проведення платежу — за наш рахунок, ви не оплачуєте ніяких додаткових комісій.

Ви можете внести необхідну суму через найближчий термінал приват-Банку: для цього виберіть спосіб оплати „на карту приват-Банку“. Комісія 0%, ми не додаємо до суми замовлення ніяких додаткових комісій і платежів. Реквізити для оплати вам повідомить менеджер-консультант.

Якщо у вас є карта „Приват-Банку“, Ви можете оплатити замовлення через „Приват 24“. Комісія за здійснення платежу стягується „Приват-банком“, згідно тарифного плану Вашої картки. Ми не додаємо до суми замовлення ніяких додаткових комісій і платежів. Реквізити для оплати вам повідомить менеджер-консультант.

Для оплати замовлення в будь-якому найближчому банку роздрукуйте рахунок з реквізитами, на які Вам необхідно здійснити оплату. Переконайтеся, що касир банку вказав у призначенні платежу номер, написаний у роздрукованому вами рахунку. Платіж може йти від декількох хвилин до трьох банківських днів.

Також ви можете написати нам по електронній пошті або зв’язатися з нами по телефону при виникненні будь-яких питань і ми обов’язково відповімо Вам в найкоротші терміни.

 


Обмін і повернення товару

Відповідно до законодавства України („Закон України Про захист прав споживачів“) косметичні та парфумерні товари входять до »Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)«. Це означає, що якщо товар, куплений в нашому магазині належної якості, то він не підлягає обміну та поверненню (Розділ I, стаття I, П. 13: Належна якість товару, роботи або послуги  влада продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах і нормативних документах, та умовам договору із споживачем).

У будь-якому випадку, якщо у Вас виникли претензії до якості товарів, куплених в нашому інтернет-магазині, негайно зверніться до нас і ми постараємося вирішити цю проблему.

При отриманні замовлення кур'єром уважно оглядайте покупку в присутності кур'єра, якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, не розкриваючи упаковку, повертайте замовлення кур'єру, ми його замінимо.

Якщо ж Ви замовляли доставку кур'єрською службою, претензії за зовнішнім виглядом, або невідповідності товару замовленому приймаються тільки в тому випадку, якщо товар не розкривався і не був у вжитку. Тому перед розкриттям упаковки уважно перевіряйте назву і термін придатності продукції.